środa, 24 kwietnia 2013

Mycie odżywką

Witajcie:) 
W ciągu ostatniego tygodnia zmieniłam trochę swoją pielęgnację. Jako, że nie mogę znalezc odpowiedniego, zgodnego z CG szamponu, postawiłam na mycie odżywką. Co sprawdza się na moich włosach genialnie, włosy wreszcie nie wyglądają na suche. Używam tej odżywki: 


Nakładam też odrobinkę po umyciu, włosy ładnie się skręcają :)
Analiza -> klik


A to moje oleje, używam ich codziennie, nakładam na całą noc.






A Wy co uważacie na temat mycia odżywką swoich loczków? Jakie odżywki polecacie? :)



Pozdrawiam cieplutko ->  klik : )

3 komentarze:

  1. Moje włosy jeszcze się z tymi olejami nie poznały bliżej :) Fajnie, że znalazłaś takie, co Ci służą.

    Ja myję włosy Hegronem, a czasami Kallosem, jeśli chodzi o odżywki. Hegron świetnie oczyszcza i włosy są po nim super miękkie, ale.. trochę wzmaga ich wypadanie. Z kolei Kallos nie wzmaga wypadania, ale odbiera włosom objętości u nasady.
    A tej odżywki NaturVital jeszcze nie miałam, ale chyba się skuszę. Jednak zapewne nie umyję nią włosów- pewnie starczyłaby mi na dwa razy, a za jakieś 20zł wolałabym użyć jej więcej razy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, zapomniałam wspomnieć- ostatnio czytałam na blogu jakiejś włosomaniaczki, że przed słońcem można nakładać na włosy odrobinę filtra przeciwsłonecznego, którego używasz do twarzy :) W zastępstwie silikonów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam kręcone włosy, ale nie mogę się przekonać do mycia odżywką :)

    OdpowiedzUsuń