środa, 10 kwietnia 2013

Rozpoczęcie pielęgnacji kręconych włosów + zdjęcia

Witam serdecznie!
 Z założeniem bloga wahałam się bardzo długo. Ale z racji tego, że ostatnio mam naprawdę kiepski nastrój z powodu włosów, gdyż ich kondycja jest bardzo marna stwierdziłam, że taki blog może mi pomóc w wytrwaniu tego trudnego okresu (jeśli wiecie co mam na myśli).  Mam nadzieje, że znajdę tutaj osoby, które podzielą się ze mną swoimi "włosowymi" radami :) 

Historia moich włosów jest bardzo długa i skomplikowana:P miałam chyba wszystkie możliwe kolory, ale największe eksperymenty przeszłam z rozjaśnianiem. Włosy nadal mam rozjaśnione, ale przycięte i pocieniowane (2 dni temu zdecydowałam się na ten zabieg:) i od tego momentu postawiłam także na metodę OMO i CG, a także olejowanie, codziennie lub co drugi dzień; używam także siemie lniane jako żelu do włosów lub płukanki. Jestem fanką forum wizaż, więc zaopatruje się we wszystkie polecane tam kosmetyki. Moim największym problemem jest to, że włoski wyglądają w miare dobrze z tyłu głowy, po ścięciu są grubsze, końce wyglądają zdrowo, natomiast włosy po bokach, koło uszu i na skroniach są strasznie słabe niczym piórka nie wiem jak mogę temu zapobiec, wygląda to bardzo nie atrakcyjnie:( czy mogłybyście mi coś poradzić?
To moje włosy po wizycie u fryzjera, wysuszone na dyfuzor.




A to włosy jakie mi się marzą <3 i możecie wierzyć lub nie, ale jeszcze 2 lata temu miałam bardzo podobne, co dołuje mnie jeszcze bardziej, niestety.

1 komentarz:

  1. no to trzymam kciuki iw ierzę mocno, ze sie uda!!! sama mam krecone loczki i bardzo je lubie:)

    OdpowiedzUsuń